wtorek, 25 września 2012

Podaj dalej...

... podaj dalej ( lub "łańcuszek szczęścia" - zasady trochę inne ale...) to zabawa na którą się natknęłam na blogu Magdy- Koralikowe Inspiracje. Zasady są proste, a prezenty to coś co wszyscy lubimy...

Oto zasady:

1. Musisz posiadać bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym postem komentarz w którym zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni ( myślę, że trochę wcześniej ).

3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.

Ja dodatkowo proszę o podanie w komentarzu waszych ulubionych kolorów.


Pozdrawiam słonecznie bo u mnie jeszcze cudowne słońce. Radości i miłości w te jesienne dni dla wszystkich.



Ewa;) 
 

5 komentarzy:

  1. no to ja jestem chętna :) Piękne rzeczy tworzysz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, miło mi, proszę o podanie ulubionych kolorów. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak miło a już myślałam, że się nie załapię ... ja brązy, beże, ewentualnie czerń lub koral (taki czerwony koral ;) ). Cudna ta biżuteria :)

    PS dziękuję za udział w candy u mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli jest miejsce jeszcze to ja dołączę do zabawy:)Lubię fiolet brąz zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że odwiedziłaś mój blog. Napisz co o nim sądzisz, co sądzisz o moich pracach. Każdy komentarz czytam kilka razy, dziękuję i pozdrawiam;)